Feestorganisatie (zakelijk en particulier)

Welkom bij De feestplanner van Kitsch en Koekjes! Zoek je voor een personeelsfeest, bedrijfsuitje en/ of familiefeest iets bijzonders? Zoek je iemand die dit kan arrangeren en daarbij professioneel en veelzijdig is? Iemand die je een flinke dosis creativiteit kan bieden, met daarbij een toefje inspiratie?  Dan ben je nu op de juiste plek belandt! 

Ik zal me even voorstellen: Mijn naam is Marieke Damhuis en sinds 7 jaar trotse eigenaar van Kitsch en Koekjes. In 2008 begon ik met het geven van workshops en kinderfeestjes bij mijn ouders achter in de schuur. Niet wetende, dat deze workshops op kleine schaal zouden uitgroeien tot een 'echt' bedrijf. Daar in dat schuurtje ontstond destijds iets moois en binnen 3 maand gaf ik mijn commerciële baan op, om mijn droom niet alleen te dromen, maar deze ook werkelijkheid te laten worden. droom

Vanuit ons schuurtje gingen we in 2009 naar een pand aan de Wilhelminastraat in Oldenzaal, alwaar we binnen een jaar uit de voegen waren gegroeid. Ook dit pand lieten we achter ons en in 2010 betrokken we een karakteristiek pand in hartje centrum Oldenzaal. En toen was het een feit: zonder vooropgezet plan, maar met heel veel inzet, passie & liefde, waren we binnen 2 jaar van een schuurtje van 30m2 en een hobby, uitgegroeid tot een groot bedrijf met een pand van 300m2! 

En toen er daar 5 mooie en drukke jaren waren verstreken vond ik het tijd worden om een nieuwe discipline (lees droom) aan Kitsch en Koekjes toe te voegen: Feestorganisatie!

In 2014 ging ik op zoek naar een nieuw pand, waar ik mijn nieuwe plannen en dromen tot uitvoer zou kunnen brengen. Dat pand heb ik gevonden en sinds 1 maart 2015 zijn we werkzaam aan de Enschedesestraat in Oldenzaal. Na een geweldige opening en een paar hele drukke maanden, wordt het nu tijd... Tijd om al mijn creatieve ideeën met jou te delen en om samen tot een spectaculair, maar vooral ongedwongen en gezellig personeelsfeest, bedrijfsuitje en/ of event te komen! 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat kun je van ons verwachten/ wat is onze missie?
De kern is om volgens opdracht een personeels-, bedrijfsfeest of event te organiseren, echter willen wij hierbij verder gaan dan je verwachting. Natuurlijk moet het feest of event als een rots staan, maar als de beleving daarbij alle standaard verwachtingen overtreft... Dan wordt het pas echt een onvergetelijk geheel!

En wat jouw verwachting is qua beleving, dat voelen we meestal in het eerste gesprek al wel aan. Het gaat namelijk om jou en je medewerkers/ collega's, zakelijke relaties en voor al die mensen die op je event komen. En door echt te luisteren naar jou, en de juiste vragen te stellen, weet ik zeker dat we samen tot dat onvergetelijke geheel komen.

Wat en op welke fronten kunnen we iets voor je betekenen?

  • Personeels- en Bedrijfsuitjes 
  • Bedrijfsevenementen (open dag, jubileum, bedrijfsopening, product presentatie)
  • Publieke evenementen 
  • Vergaderarrangementen
  • Creatieve workshops (Hip met haken, steigerhouten wandbord maken, slippers pimpen, memobord maken)
  • Culinaire workshops (bonbonworkshop, wijnproeverij, tapasworkshop, taartenworkshop)
  • Beauty workshops (fotoshoot met visagie, workshop kleur en styling, zakelijke styling, visagieworkshop)
  • Actieve workshops (Stormbaan battle, laserschieten op groot scherm, bumper/bubblebal, fly boarden)
  • Party workshops (Pubquiz, Minute to win it, The pain game, lachworkshop)
  • Ludieke workshops (Erotische bonbonworkshop, workshop mindf*ck, sportief paaldansen)
  • Kinderworkshops en activiteiten
  • Arrangeren van tenten inclusief het verzorgen van de gehele inrichting hiervan
  • Arrangeren van springkussens, rodeo stier, stormbanen, popcorn- en suikerspinmachine, enzovoort
  • Organisatie van themafeesten 
  • Organisatie van je gehele bruiloft
  • Organisatie van familie- en of buurtfeesten 


Of het nu gaat om 40 personen of om een event/ feest voor 4.000 personen. Alles kan, mag en is mogelijk! vanuit onze eigen mooie locatie in Oldenzaal, staan wij graag voor u klaar. Maar ook werken wij graag vanuit de locaties van onze samenwerkingpartners. En natuurlijk kunnen we ook speciaal voor jou op zoek gaan naar een zeer bijzondere, inspirerende en creatieve locatie.

Een gedeelte van wat we je kunnen aanbieden hebben we in eigen beheer, zodat we met 200% zekerheid weten dat je niets te kort komt op het gebied van de optimale beleving, waarbij kwaliteit, gezelligheid en professionaliteit gewaarborgd wordt. Verder hebben we de laatste 3 maanden heel veel gesprekken gevoerd met diverse externe aanbieders en zijn inmiddels met een paar van deze aanbieders een samenwerking aangegaan. Daarbij hebben we heel selectief gekeken, of zij ook de no-nonsense mentaliteit hebben net zoals wij. En dat ook bij hen de beleving voorop staat, met daarbij het waarborgen van een hoge kwaliteit, gezelligheid en professionaliteit.  


Omdat wij verder vinden dat iedereen uniek is met haar/ zijn eigen wensen, bieden wij je bovenstaande graag perfect op maat aan. Er is namelijk geen prijskaartje te hangen aan creativiteit, vrolijkheid en originaliteit!

Dus, ben je inmiddels helemaal enthousiast en nieuwsgierig naar ons en wat wij je kunnen bieden? Neem dan snel contact met ons op via ons contactformulier of via 06-42138168.